Приміром, Корпорація Нерухомості РІЕЛ має власний сервісний центр. Це підрозділ компанії, в якому працюють висококваліфіковані фахівці, а їхнє стратегічне завдання – надати підтримку та якісні послуги кожному клієнту компанії. Більше про функції сервісного центру КН РІЕЛ, дізнайтеся в матеріалі 24 Каналу.

Читайте також КН РІЕЛ поповнила портфель реалізованих будинків у Києві: особливості ЖК Ok'Land

Від моменту підписання договору до отримання прав власності: як персональний менеджер спрощує придбання житла

Після підписання угоди про придбання нерухомості від КН РІЕЛ кожен клієнт отримує персонального менеджера, який супроводжуватиме його аж до отримання права власності на об’єкт інвестування. Загалом це має низку переваг, зокрема спрощує розв'язання юридичних питань.

Багато наших клієнтів купують первинне житло вперше. Не маючи досвіду таких операцій, люди змушені витрачати власний час на пошук необхідної їм інформації. Наприклад: як і що робити після підписання угоди? Як відстежувати прогрес на будмайданчику? Які документи готувати та чи потрібно їх готувати вже?,
– розповідають у КН РІЕЛ.


ЖК Nordica Residence від КН РІЕЛ / Фото РІЕЛ

Саме для того, щоб кожен клієнт девелопера отримав весь спектр необхідних йому послуг, а також міг швидко знайти відповіді на головні питання, і були створені сервісні центри РІЕЛ. Кожен із них послуговується головним принципом компанії – орієнтуватися на клієнта та створювати довірчі та стабільні стосунки між інвестором і забудовниками.

Це реалізовується завдяки:

  • оперативності у розв'язанні запитів клієнта;
  • якісному всеохопному інформуванні клієнтів щодо об'єктів їхніх інвестицій;
  • максимальній лояльності та індивідуальному підході до інвестора;
  • високій якості обслуговування.


ЖК Америка від КН РІЕЛ / Фото РІЕЛ

Що входить у супровід клієнта

Сервісні менеджери КН РІЕЛ здійснюють повний супровід інвесторів від моменту підписання договору і до отримання ключів, а саме:

  • телефонні та онлайн-консультації, зустрічі в офісі сервісного центру для обговорення питань щодо придбаної нерухомості;
  • актуалізація інформації щодо здійснення оплат за придбану нерухомість (реквізити, курс, сума платежу, підтвердження зарахування);
  • формування та надсилання звітів щодо перебігу будівництва;
  • організація огляду приміщення після введення об’єкта будівництва в експлуатацію;
  • супровід інвесторів під час оформлення права власності на придбану нерухомість (витрати, перелік документів, графік нотаріуса тощо).


ЖК Оk'Land від Корпорації Нерухомості РІЕЛ / Фото РІЕЛ

Таким чином сервісний менеджер не лише заощадить час клієнта, а завжди допоможе розв'язати проблему будь-якої складності. Адреси сервісних центрів у Києві та Львові можна знайти за посиланням.