На що звернути увагу, вибираючи приміщення під магазин: поради девелопера

16 листопада 2021, 12:03
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

Продаж різних товарів у роздрібних точках – один із найпопулярніших видів діяльності. Відповідно багатьох підприємців турбує питання, – як знайти вдале приміщення під магазин. Особливо в часи, коли рітейл переживає не найкращі часи.

Щоб вдало інвестувати у приміщення під магазин, слід прислухатися до порад експертів. Довідалися в Корпорації Нерухомості РІЕЛ про місця, де найкраще купувати такі об'єкти.

Варто знати Як застрахувати себе від шахраїв: інструкція для перевірки нерухомості у Держреєстрі

Види комерційної нерухомості під магазин

ЖК Львівська Площа від Корпорації Нерухомості РІЕЛ / Фото РІЕЛ 

Приміщення під магазин бувають різних типів. Найпопулярніші серед них:

Магазин усередині торговельного центру

Серед незаперечних плюсів – щоденна висока прохідність, відсутність клопоту з приводу безпеки та комунікацій, а також – єдиний стиль оформлення. Утім, важливо врахувати, що торгівля в ТЦ підходить не для всіх. Найкраще тут продаються брендовані товари, елітний алкоголь, аксесуари та солодощі.

Окрема будівля

Плюсом для таких магазинів є те, що вони не прив'язані до інших об'єктів, тому можна обрати будь-який дизайн та оформити вітрину відповідно до власних бажань. До того ж легко вибрати локацію, віддалену від конкурентів та встановити власний графік роботи. Проте висока вартість та складнощі з проведенням інженерних мереж часто стають суттєвим мінусом. 

Нежитлове приміщення на першому поверсі багатоповерхівки

ЖК Оk'Land від Корпорації Нерухомості РІЕЛ / Фото РІЕЛ

Перевагою такої торговельної точки є наявність великої кількості потенційних покупців у безпосередній близькості. Зазвичай на перших поверхах житлових будинків розміщують продуктові магазини або кондитерські. Місцеві жителі не завжди мають змогу їхати у віддалений супермаркет, тому часто користуються послугами наближених крамниць. 

Щоб придбати нежитлове приміщення в новому ЖК, зверніть увагу на новобудови від  Корпорації Нерухомості РІЕЛ. Вигідні умови купівлі, розташування у зручних локаціях та велика кількість проданих квартир, що забезпечить постійний потік клієнтів, допоможуть вам почати прибуткову справу.

Від чого залежить успіх торговельної точки

Локація

Правильне розташування магазину – це щонайменше 80% успіху. Планувати торговельну точку необхідно з урахуванням специфіки пропонованого товару, тому поради щодо розміщення відрізнятимуться, залежно від товарів, цінової політики, цільової аудиторії.

Вивчаючи район міста, слід зважати на демографічну ситуацію. Треба провести аналіз населення конкретного району, подивитися конкурентів поблизу і вже після цього вибирати відповідне місце.

Важливо: не варто розміщувати торговельну точку в глибині районів або на других поверхах. Багато людей банально лінуються підійматися сходами, а клієнти похилого віку й поготів не зайдуть до такого магазину.

Критично важливо, щоб поруч із магазином було місце для паркування автомобілів. Також треба звернути увагу на зупинки громадського транспорту. Якщо йдеться про місто з метрополітеном, найвигіднішими є точки продажів у безпосередній близькості до станцій метро.

Читайте також Що потрібно знати про податок на нерухомість в Україні: відомий девелопер назвав головні нюанси

Оцінка прохідності покупців

ЖК "Підзамче. Новий Форт" від Корпорації Нерухомості РІЕЛ / Фото РІЕЛ

Вибираючи серед різномаїття пропозицій, важливо оцінити не просто прохідність людей, а кількість потенційних покупців. Приміром, якщо ви продаєте іграшки, проаналізуйте скільки сімей із дітьми щодня проходитимуть повз вашу вітрину.

Інші важливі характеристики

  • Загальний стан будівлі.
  • Підключення до інженерних мереж.
  • Площа приміщення та планування.
  • Стан приміщення всередині.

Вартість

Ціни на приміщення під магазин можуть суттєво відрізнятися в ціні, в залежності від розташування, площі та стану. Найдешевшими є невеликі нежитлові приміщення в житлових комплексах. Тому саме в них рекомендують інвестувати для старту.