Як розповіли учасниці виставки 24 Каналу, своєю участю вони вкотре хотіли утвердити позицію України на карті предметного дизайну як сміливу, життєстійку, інноваційну державу, сповнену великою кількістю талантів, ідей та нестандартних рішень.

Читайте також Стіни, що гріють: на які новобудови звернути увагу, аби зекономити на опаленні

Хто представляв Україну

Ambiente – найбільша у світі виставка споживчих товарів, що щорічно проводиться у місті Франкфурт-на-Майні. На виставці представлені різноманітні товари у трьох основних зонах:

  • Dining (посуд, сервірування, столові прилади, електроприлади, дизайн, аксесуари),
  • Giving (сувеніри, подарунки, ювелірні прикраси),
  • Living (предмети інтер'єру, текстиль, товари для краси та здоров'я, святковий декор).

Ambiente-2023 також зосередила свою увагу на актуальних темах, таких як сталість, нові підходи до роботи, дизайн, спосіб життя, поєднання з природою, роздрібна торгівля майбутнього та розширення цифровізації у торгівлі. За попередніми оцінками у 2023 році виставка прийняла понад 4000 стендів експонентів та понад 100 000 відвідувачів з таких країн, як Італія, Франція, США, Королівство Нідерландів, Велика Британія, Іспанія, Туреччина, Греція, Польща та Швейцарія.

Цьогоріч на виставці десять брендів креативної індустрії з України представили більше ніж 100 виробів з асортименту своїх продуктів на спільному стенді Oplich, серед них:

  • Anzyhome – в'язаний декор для дому;
  • Gnizdo – домашній текстиль та одяг з натурального льону;
  • Gunia project – керамічний декор;
  • LoraShen – декоративно-прикладна кераміка;
  • Luxury Linen – постільна білизна та інші предмети побуту з льону;
  • MR WOOD Studio – внутрішнє оздоблення приміщення стабілізованим мохом;
  • NANA Ceramics – керамічні горщики, вазони та кашпо;
  • TARLINI – хаузхолд;
  • WOOD MOOD – справжні дерев’яні свічки;
  • YAKUSH – посуд та декор ручної роботи, переважно із загартованого скла.

Вироби представлених брендів / Фото інстаграм Anzyhome, Gnizdo, Gunia project, MR WOOD Studio, YAKUSH

Колективний стенд був розташований у найбільш відвідуваній зоні виставки – Living - поруч із індивідуальними та колективними експозиціями інших країн. Стенд учасників складався з двох частин – полиць з продукцією учасників та лайфстайл-зони, що імітувала затишну кімнату з предметами декору, – із використанням загального креативного брендингу ініціативи Oplich – "Ukrainian brands for cosy home".

Важливо, що Ambiente – є не лише інформаційним майданчиком, а й ефективним місцем для встановлення ділових зв’язків. За 5 днів виставки українські компанії-учасники провели 5 зустрічей щодо оформлення замовлень та співпраці та отримали 100 контактів потенційних партнерів та клієнтів.