Але є ще одна – комунікації. Точніше – автоматизація та сервіс, сукупність яких впливає на зручність пошуку інформації про нерухомість та спрощує процес купівлі житла.
Читайте також Особливості елітного житла: що таке пентхаус та де купити у Києві
Саме про комунікаційні знахідки розповів маркетинг-директор Корпорації Нерухомості РІЕЛ Олексій Кулик.
Спеціалізований івент забудовників RED Community / Фото riel
Сайт, де зібрана вся важлива інформація
Раніше, аби обрати квартиру й дізнатись деталі продажу, у тім числі – й вартість, потрібно було найняти рієлтора чи самотужки їхати до відділу продажів, – пригадує Олексій Кулик.
В сучасному світі, де кожна хвилина – важлива, це здається божевіллям. Відтак у Корпорації Нерухомості РІЕЛ почали шукати власні рішення.
Ми вирішили "закрити" всі ці питання онлайн, надавши можливість покупцям дізнаватись найважливіше протягом кількох хвилин з мобільного або ноутбука: наявність конкретної квартири та її планування, актуальність ціни й конкретна цифра замість «від...до», всі характеристики житлового комплексу, – продовжив маркетинг-директор.
В результаті частка продажів з онлайн-каналів зросла з 30% до 40% від загальної кількості продажів. А частка потенційних клієнтів із сайту – підскочила з 3% до 12%.
Бірюзовий концепт
ЖК "Голоські Кручі" від Корпорації Нерухомості РІЕЛ / Фото riel
З часом корпорація зупинилася на бірюзовому концепті взаємодії з клієнтами – це коли 8 відділів продажів, 3 сервісних центри й понад 20 житлових комплексів функціонують за відсутності директора чи керівника. Між співробітниками чітко розподілено ролі й кожен з них діє в рамках своєї зони відповідальності. При цьому кожна дія корпорації – передбачена, прописана і відпрацьована наперед. Ефективність кожного такого сценарію завжди відстежується та аналізується для подальшого вдосконалення системи.
Максимальна автоматизація
ЖК "Riel City" від Корпорації Нерухомості РІЕЛ / Фото riel
Програмне забезпечення, застосоване в роботі девелопера, – взаємопов’язане. Ви можете заповнити форму на сайті, написати в чат, зателефонувати чи написати електронний лист – й отримати автоматично створену "угоду".
Ще один важливий нюанс – сайт Корпорації Нерухомості РІЕЛ завжди демонструє лише актуальну інформацію та унеможливлює помилки. Шахматка – каталог приміщень, зображений на інтерфейсі у вигляді клітинок з номерами квартир, – страхує від випадкових подвійних продажів. Облік ведеться за допомогою штрихування квартир з різним статусом. До того ж тут подбали про щогодинне оновлення цін, щоб вам було зручніше зорієнтуватися в поточній ситуації на ринку нерухомості.