"Вибір року 2020": названа найкраща фарба в Україні
ТМ Kolorit отримала звання "Фарба року 2020" на міжнародному фестивалі-конкурсі "Вибір року" в Україні.
Все це відбулося завдяки визнанню споживачів, які щодня використовують фарби Kolorit у спраці, і вибирають їх знову, щоб полегшити свій ремонт і отримати якісний результат, розповіли в компанії.
Читайте Інтер'єрна фарба для ремонту: які ключові нюанси потрібно врахувати
Для Kolorit перемога у найпрестижнішій премії серед брендів "Вибір року" в номінації "Фарба року українського виробництва" – справжнє народне і професійне визнання. Це особлива нагорода, яка є результатом кропіткої роботи всієї великої і злагодженої команди Kolorit. Команди, яка створює фарбу №1 в Україні, – відзначили в Kolorit.
У компанії відзначили, що незважаючи на такий непростий для всіх рік, вдалося створити багато гучних проєктів, запустити нові канали комунікації і налагодити онлайн-сервіси. Все це зроблено з максимальною турботою про клієнта – щоб полегшити співпрацю під час всіляких обмежень, з якими довелося зіткнутися через пандемію коронавірусної інфекції COVID-19.
Бренд Kolorit запустив онлайн та виїзні консультації фахівців, розробив викраси для підбору ідеальних відтінків безпосередньо на об'єкті, організував швидку і зручну доставку продукції по всій території України.
ТМ Kolorit – безсумнівний лідер на ринку фарби в Україні / Фото kolorit
Також у 2020 році Kolorit представив три унікальних інноваційні продукти, у яких немає аналогів на українському ринку:
- інноваційна антимікробна фарба Argentic;
- ультралегка шпаклівка з можливістю колерування STANDART LH;
- оновлена ґрунтовка з наносріблом Silanit.
Крім того, Kolorit запустив максимально зручний онлайн-калькулятор витрати фарби, який полегшить вам не тільки розрахунок, але і ремонт.
Для того щоб зробити розрахунок, необхідно вибрати продукт, який буде використовуватися, вказати тип поверхні, площу (або ширину, довжину кімнати і висоту стель) і вказати кількість дверей та вікон у приміщенні. Після цього отримаєте розрахунок витрати фарби на електронну пошту, і зможете без проблем придбати продукцію.Цікаво Витрата фарби: що потрібно враховувати і як розрахувати онлайн
Ми пишаємося званням "Фарба року 2020" і продовжуємо натхненно і сумлінно працювати, щоб підтримувати високий рівень якості продукції та сервісу, рухатися лише вперед і вдосконалюватися. Горді бути серед компаній, що стали лідерами споживчих переваг і отримали атрибут успішного бренду – медаль "Вибір року", – наголосили в Kolorit.
Kolorit – один з небагатьох брендів, який піклується про клієнта на кожному етапі співробітництва / Фото kolorit
Переваги фарби Kolorit
ТМ Kolorit – виробник, який протягом 18 років існує на ринку і дбає про репутацію. Компанія ретельно стежить за якістю і безпечністю своєї продукції.
Всі фарби Kolorit – безпечні і гіпоалергенні, не містять легколетких органічних розчинників, важких металів, фенолів, алкілфенолетоксілата і аміаку. І це – не просто слова, адже безпечність фарб Kolorit підтверджують:
- висновок "Асоціації алергологів України" та Інституту екогігієни і токсикології про гіпоалергенність продукції;
- екомаркування "Жива планета";
- відповідність європейській системі VOC.
Продукція Kolorit відповідає світовим нормам екологічності та безпеки / Фото Kolorit
- Фарби Kolorit виконані з сировини від світових виробників. Вони зручні в роботі і нанесенні, ультрастійкі до стирання і миття, мають кілька ступенів блиску і ідеально лягають на поверхні.
- Кольорова гама. Фарби Kolorit можуть тонуватися в більш ніж в 50000 кольорів за найвідомішими каталогами як Tikkurila Symphony, Monicolor Nova, RAL та інші.
- Професійне тонування. Компанія створює тисячі кольорів за допомогою найекологічнішого і найекономнішого способу, використовуючи тонувальну систему Avatint Tikkurila. Це дозволяє відтінкам передаватися максимально точно, гарантує стійкість кольору і довговічність.
- Kolorit використовує фінські технології, спеціально очищену підготовлену воду і сировину від виробників світового масштабу: дисперсії BASF, загусники і біоциди DOW і діоксид титану Venator, тому фарби бренду – товар європейського рівня і високої якості.
- У компанії Kolorit налагоджено власне виробництво (яке відповідає міжнародному стандарту ISO 9001) фарби на сучасному європейському обладнанні. Вся продукція проходить 16 етапів перевірки і тестування за більш ніж 90 показниками перед тим, як потрапити у продаж.
- У Kolorit є матеріали для кожного етапу ремонтних робіт. Вони ідеально взаємодіють один з одним, що робить процес легким і зручним.
Kolorit завжди перебуває на зв'язку з клієнтом
- Офіційний сайт Kolorit, де ви завжди знайдете: актуальну інформацію про всі продукти, інструкцію щодо їх використання, технічні характеристики, а також фільтри для підбору потрібного товару, можете ознайомитися з палітрами кольорів, переглянути матеріали для натхнення, почитати практичні поради та дізнатися, як уникнути помилок під час ремонту , а також ознайомитися зі списком магазинів, де можна придбати продукцію Kolorit.
- Гаряча лінія – менеджери компанії завжди готові відповісти на будь-які питання про асортимент Kolorit і прийняти швидке замовлення.
- Електронна пошта і зворотний зв'язок – кожен споживач може залишити свої пропозиції або зауваження – відділ якості завжди готовий надати зворотний зв'язок.
- Професійні консультанти на місцях – спеціалісти Kolorit допомагають індивідуально кожного клієнта з підбором потрібного матеріалу і кольорової гами.
- Виїзна консультація – фахівці Kolorit готові самі приїхати до клієнта і допомогти з вибором необхідного продукту.
- Чат-бот – новий канал зв'язку для клієнтів Kolorit, в якому бренд зібрав все необхідне "у швидкому доступі":
- Повний асортимент продукції Kolorit і швидкий перехід до інструкцій по роботі з матеріалами.
- Актуальний прайс – всі ціни на продукцію можна подивитися в одному місці.
- Зручний пошук всіх точок продажів товарів Kolorit.
- Всі акційні пропозиції, щоб не упустити все найважливіше і цікаве.
Але і на цьому комунікація з клієнтом не закінчується – ТМ Kolorit бере участь в нішевих професійних виставках, щоб клієнти оперативно могли дізнаватися про всі новинки бренду і мали можливість першими їх протестувати.